Post in evidenza

MISTRESS REGINA

  Benvenuti nella mia BDSM & FETISH gallery. In queste Pagine Rubber Leather Nylon Bondage potrete ammirare le foto del mio studio...

MISTRESS REGINA

 
mistress a milano

Benvenuti nella mia BDSM & FETISH gallery. In queste Pagine Rubber Leather Nylon Bondage potrete ammirare le foto del mio studio ed avere chiarimenti sulle pratiche che eseguo I Post sono divisi per argomento, ogni pratica è descritta dettagliatamente accompagnata da immagini scattate durante le mie sessioni con particolare attenzione al genere Infermieristico di cui sono appassionata ed esperta. Il mio studio attrezzato di 140mq è uno dei Dungeon più popolari e attrezzati d'Italia. Tre sale per soddisfare ogni fantasia BDSM, Fetish & Clinical.
Tutte le foto di "play" sono reali ed esclusive. Le attrezzature utilizzate solo una parte del mio equipments e dei moltissimi accessori di cui dispongo.

 _______________________________________________________________________

Welcome to my BDSM & FETISH Gallery. RUBBER LEATHER NYLON BONDAGE pages divided by topic. CLINIC section with pics, glossary and explanations. My studio in Milano is One of the most popular and equipped Dungeon in Italy. Three rooms to satisfy any BDSM, Fetish & Clinical fantasies. Each practice described item by item and accompanied by images. All pictures shot during my live sessions so real and exclusive. The equipment employed is only a small part of my stuff. Three full designed rooms: BDSM ROOM esclusive and unique equipment for any BDSM practice. Designed rooms to satisfy the needs of the hadrest masochist;FETISH ROOM for Real Feticists, Submissive Who Love Domina In Leather Nylon, Latex. Conceived to Satisfy the needs of the Kinkiest as Travestitism, Feminization, Latex doll, Cross Dressing; CLINIC ROOM the Doctor Play. For patients who will to experience medical therapies like enema, anal shower, Prostatic massage, CBT, Electrostimulation. The Equipments used are sterile and one-use only

© 2016 MISTRESS REGINA

 

TheenglishMansion - PonyRiding Outdoor session

CONTACT

+39 3346109826

bdsm.regina@gmail.com


Modulo di contatto

Nome

Email *

Messaggio *

Copyright © 2013 MISTRESS REGINA MILANO DOMINA